baru2 na stat buat blog !

oke semua , name aku fatin . org pggil aten aje laa . humm , alkisah tbe2 aku na wat blog nihh sbb da terpengaruh daa ngn blog2 yg aku salu bukak ! asek bace org nye blog jek , so aku pon wat laa blog jugak ! c nawa yg galak kan , dye kate "aten , ko wat la blog ko ! nti kite da praktikal nti lehh bace pgalaman masing2 kat blog jekk ! " humm , cam menarek ! aku pon pas balek umah , baring2 jap , then sempat ag aku tertido ! almaklum laa , leteh gile kott ! due2 klas td grup ktowg kene present taw . kemaen aku pakai baju purple ag , da bzaman kot ta pakai baju kurung warne purple , kesiann kann ? oke abaikan ! humm , so , tgh sdap2 tdo , farah kejut "aten , jum laa g tapau mkn , lapa laa" . aku pon nga lapa gak time uhh , perot ta isi ape2 ag , mmg mntak kene isi ! aku pon ckp laa "kite mkn kat cne je na? " so dye kate oke.

balik jekk dr melantak ( oke bhse kasar lpekan ) , aku pon bkak la laptop aku yg da umo 1 thun lebey nihh , niat d hati cam da ta saba na wat blog ! then , aku lyn fb aku japp , pastu smpat maen game ! haa , aku pantang tol kalo da maen game , susa nak benti ! tp game bese2 je yg mane semua org mst ckp "alaa , game nie adek aku yg mrangkak uh pon reti maen " , manusie nie la dye , suke jekk menipu , ape jadah dak2 kecik taw lak na maen game kann , siot ! oke oke daa, pas da maen game , n agk bosan coz fb sunyi sepi , aku pon memulakan lgkah baru , membuat blog ! so , tuan2 dan puan2 , nie la dye blog saye , tehehe ...

Comments

Popular Posts