bile atie pon na buat blog...

oke oke , pas aku da setel wat blog aku uh , yg tade sape2 follower pon time uh , atie pon balik dr kelas ! kelas om kate nye ,, atau name penuh , OPERATIONAL MANAGEMENT , hati2 ngn paper nihh , killer sbject kot , tp , kalau usahe lebehh bolehh kot ! cehh , ayat aku , ngade ! mmg laa bolehh kann tp kalo da ari2 ngadap fb n blog jee , habuk pon blom tntu dpt laa kann . berbalik pd cerita tntang atie uh , dye da nmpk blog aku da siap , then dye kate , "ten , aku pon na wat blog gak laa, " aku yg sdg bz menaip time uh wat dgr ta dgr jekk . Then , tbe2 dye tye ag , "ten , cmne na matikan blog ek ? " , ape jadah lakk nih ? aku pon bru2 je stat na berjinak2 ngn dunie blog dy da tye aku cmne na matikan lakk ! aku taw plak enn , aku juz ckp "haa tataw laa wehh, " smbil lyn ta lyn jee laa , aku kann nga bz menaip !

sdg aku bz menaip , atie memekak ag , "ten , na bace blog ko! " ehh minah nie potong btol laa , kasi aku lyn dunie aku kejap ta lehh ke ? @#$#%#!! aku pon dgn budi bahase dan sgt lemah lmbut, ( kalah nyah2 kalo aku da berlemah lembut) , berkata ,"japg laa t , bg aku abes taip dulu " . Then , aku menambah , "ko buat laa blog dulu , jd follower aku " , cam bese , lemah lembut gakk nada aku. Atie pon dyam jekk , mgkin d benak pkiran dye , na buat blog la tuhh , teheehe ..

Comments

Popular Posts