malam yg sgt busan...

Ari2 jumaat cmni adlh ari yg agk syok gak bg aku coz esok sbtu , luse ahad ! haa , phm2 aje lah , kalau da sbtu n ahad uh , that awesome ! u know wat ? bcoz of public holiday lahh ! wooww ! tp ,
mlm nie tah np ase sgt2 laa busan , ngn prot yg mntak isi ag , da nyanyi2 daa lagu keroncong datin orked abdullah , kemaen taww . ngn c dye yg tah kemane , ajak jmpe beralasan pulak , humm . da lali daa ngn alasan itu , tape lahh . org da ta sudi takan aku na gegar umah dye ajak kua gak kann , kang ta psl2 jiran2 kua , ta cukop uhh , dowg ckp lak aku gila kang , walhal nyee , aku waras ag !

"ten , jum wat megi ! " , atie berkata . humm , asek2 megi , d mane ade megi , d ctu laa ade aku . Aku pon bwu2 je stat on9 that time . Bolehh laa , megi pon megi la , dr tade kann , rezeki jugak tuh . ag pon , megi ade pelbagai perasa , yg latest aku beli , asam laksa . Menyelerakan jugakk la rase dy , tmbh ngn ase msm2 ckit ! Perasa ayam pon aku suke gak . Ckp sal perasa ayam , aku teringat nawa , dy pnah kate , "aku ta leh mkn kot megi ayam , ase dye pelik r " , ishh ! Tape lahh . Kalau aku beli megi ayam nti , aku je laa bedal sowg2 , teheeehe . Hah ! perasa yg paling d minati ramai , ta laen ta bkn , kari laa ! yg pedas uh ! ishh , ape jadah laa org leh reka bnde pedas2 ? ta saket prot kee ? mau nye cirit taww kalau aku mkn bnde pedas2 nehh , almaklum laa , aku alah pedas ! hee . mkn jugak , tp jgn pedas sgt ! pantang nenek moyang aku laa kalo pds , nga mkn kompem2 idung aku berair tbe2 ! daa ape jadah lakk tbe2 aku cte sal megi nehh ? bia laa , kate busan .

Hah ! sdg aku lyn fb aku jap , tbe2 ade mamat neh (ta leh kasi taw detail sal dy ) , na cr psl ngn aku lakk . Ishh ! aku da la nga OFF nehh , kate kesat ckit , period ! taw2 je laa , pmpuan kalo da off , kompem2 asek na mengamok je kann , jgn tye np , lumrah semula jadi kaum2 wanita spt kami . Hanya Tuhan yg taw ! Oke , smbg sal mamat td , mamat nie aku tataw laa np kann , aku ase dy pk dye da lame sgt idop taww , na cr gado jekk . Aku kalo da stat mulut puake aku kang , mule laa kate , "ehh ko nie ta padan ngn pompuan kann" , ta pon , "ape nie pompuan carot2 neh" ! ehh , ape dy pk pompuan2 yg lemah lmbut cam aku nie ta lehh na mara ? ta leh na carot ? hey hey hey ! ko silap oke ! aku kalo da marah , kalah ckgu2 yg marah bile ank murid ta siap kann keje skolah taw . "mara2 cmni ta yah lyn sgt , dye da busan , dye dyam laa" , bisik hati kecil aku yg sekecil kuman ini . tp tade kuman laa , heee .

Next , aku benti seketika lyn fb , dan turun ke bwh ngn niat hya 1 , mkn megi bersama kwn ku , atie ! nk taw atie yg mne ? kowg lyn laa blog dye nihh , dye da ade blog wehh . http://ezzatyzan.blogspot.com. hehe . oke oke , setelah setel mam megi hasil dr air tgn atie uh , aku naek ats balik , belek fb aku . haa ! kann dye mntak maaf ! teheehe . btol lak uh telahan dye , aku sensitif daa mlm nih , off kan , HAHA !" maaf ko aku smpn lu wehh , sbb ko suke cr pasal kann " , aku ckp lam hati . tp dat time aku cam ckp cmnih , "hah ! tawu pon ko ! " , tape lahh . lebey kurg ajee , tehehe...

Comments

Popular Posts