EXAM MOOD WEHH ,

Esok , bersamaan 4hb Mei 2010 , we alls dari sem terakhir d kptm bangi nie akn mnduduki final exam . Haa na ckp nih , patotnye , atau selalunye , exam ktowg bln 4 taww . Tp d sbbkan awal sem ri uh dftr lmbt , so , postpone laa exam ke bln 5 kann , kacau cuti aku betol lahh . Bile da na exam nih , cam bese laa , ayat2 bese yg akan terpacul kua dr mulut2 is ;
1) "blaja tol2 dik , da nak abes sem nih . smyg hajat byk2 , bia Tuhan permudahkan
semuanye , igt 2 , jgn lalai dgn Tuhan, " - nie mak tersyg sy yg berkate .
2) "doa byk2 , ayh kat cni siang mlm doakan kaw." - ayh berkate.
3) "doa 2 bia lebeh tin , m.long doakan kaw, " - m.long aku pon ta ktggalan mmberi kate
smgt wehh, terharu kate ko ! yelaa , dye rajen gakk taw anta lauk kat ank buah dye nie ,
tehehe..
4) "paper ape tin? " , tanye busu . Aku jwb , "operational management , international
business ,management accounting suck , (oke yg suck uh aku tmbh) , n
investment analysis. ". Busu jwb balik "menatang ape semua tuh? ". hah 2 laa , td
kemaen sgt na taw , cehhtt !
5) "haa ten ! stdy2 ! jgn nak on9 jee keje kaw ehh , " nie ayat2 tipikal dak2 umah , pdhal
dowgpon on9 gakk , podah !
6) "gudluck taww ! all da best ! " , ayat2 drpd mereka yg tawu aku akn exam .
7) "bace soalan betol2 , phmkan ape yg soalan 2 nak , jgn pikir na kuar cpt jee, " .
YES ! itu ayt drpd lect2 yg sudah bertungkus lumus mgaja . tehehe..
8) "paklang kim salam ! dye kate doa byk2, " ouhh nie ayt mak jugak , =))

Oke laa , lastly , i wish u all gudluck ~ do the best wehh ! next sem da praktikal ! tehehe .. Hope Tuhan akn permudahkan semuanye laa , insyaAllah . Amin . =))

Comments

Popular Posts