besday yg due bulan diabaikan baru disambut dgn besday ummi n dak shirah :)

Hye n assalamualaikum! :)


Ha kaw. Panjang beno tajuk. Hehe. Entri kali nih gua taknak ah kecewa ke, sedih ke, sadis ke. Kasik time gua hepy lak. Even jauh disudut hati spt lagu arwah sudirman, masih terluka cket. So, kite lupekan jap pasal uh. Kasik peluang saya cerita tentang celebration my birthday yg telah due bulan diabaikan tuhh. 12/12 tuhh besday dak syirah so, saye telah berpakat2 dgn die celebrate sesame. Plus, mulenye nak beli kek utk mak saye, ttbe mak kati cmni, "kat kek tuh tulis la name adik skali..hari tu kan tak beli ape2 time besday adik. Tulis laa name adik." =))



Wooww ohh woww. Saye yg paling gembira di saat itu mengalahkan besday girl tuh. Tehhehe. Kesian saye kan, almaklum aa , setahun skali bai. Gua nak gak ghase potong kek. Ckp byk pon tak gune derr, bkn korg nak bace kann? Tehehe. Ohh lupe nak kasitawu, ktorg celebrate kat kg gua jek. =)


See? name gua paling last taw. Aku baek dan tdk mementingkan diri sdri bukan?

Tp kan tp, aku lahh yg paling excited nokss! Ngeeeeeeeee.

Baju ijau nih laa dak shirah. Hari tuh besday dye taw. Tp dye mcm tak smgt je mcm gua, so, gua ganti a tmpt dye. Mak gua pon tek se-teruja gua. Tehehehe.

Maaf! Pic blkg terpaksa dikaburkan, kalo dye tgk blog gua nnti dye baham gua plak. Ampunnnn. Sape suh kaco org ngah wat photoshoot. >.<

Happy BELATED besday to me yaww. Pssttt, jgn nak amati sgt pic blkg ye. Kpd yg berkenaan, ampunnnnnnn. *LARIIIIIII


Mane pic mak saye? Ouhh ade tp utk tatapan kami sahaja. SORRY. Kang tak pasal2 mak gua usha panas kat gua tnpe sedar salah gua. Aku dpt tawu, mak aku salu lalu lalang kat blog yg tak baper nak besh nihh. Mak sdare aku pon same. Ouhhh HYE kpd mereka! Hehehe. Alaaa time nie pon aku ngn dak shirah bru sampai umah, tu yg kemaen sopan gaye nye kann,, kalo tak...i tayang pic kek jek. Kemaen lahap smpi je umah tros celebrate. Hehee. tata readers, nak lipat kaen. =)) 


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

Popular Posts