edit photo contest ! :)

Assalamualaikum! 



Ini adalah 1st time saya join contest. Before nih asek baca2 jek org len punya contest. Ttbe perasaan ingin turut serta amat menggeletek hati saya. So, saya pon berpikir2 utk join. Contest paling senang ok! Edit photo jek. Senang kan senang kan? Tehehehe. Ouhh ya, meh laa ramai2 join. Ke aku sorg yg paling lambat nih? Aku mmg salu ketinggalan, T____T


Nihh link tuh. Ape2 hal, korg g terjah blog dye ok. Qaseh Dalia Adelia. Fuyohhh name dye, 5 star . N ofkos ade hadiah gak. Tak menang takpe laa, gua saje nak sertai gak. Tehehee. Klik link ini.


 


Ok, ckp byk pon agak tak bape nak gune. So, ini adalah pic yg saya pertaruhkan.  Mari lihat sebelom n selepas. Mmg amat kelihatan ini pic edit. Tehehehe. Harap jgn gelak. ;D

Sebelum.



Selepas.

Ok, saje nak kasi tawu gak motif pic nih even owner blog uh tak suh letak motip pon. Giler mgade kaw! Bajet dpt markah lebih. Ini adalah org lapar yg mencuri makanan. Tehehehe. Back to the past, 1960. Ehh gmbr aku mgade la. Ahh takpe a, sesekali aku join contest. Kasi laa semangat. Bye2 :)



Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

FarhanaFabulous said…
comel la...first time drop here..
Qaseh Dalia said…
salam singga dear..thanx juin n gud luck...nice !
Nurfatin Liyana said…
farhana ; maseh awk:)

qaseh ; tq , ngeeee :)

Popular Posts