jgn patah hati nanti MATI der ! :))

Hye n assalamualaikum! :)


Sory! Kali nih gua terase mcm nak poyo2 ckit en kasi nasehat kat org, padahal diri sdri pon due kali lime jek. Ehh aku pelik nau asal kosa kata due kali lime diperkatekan eh? Due kali lime? Aku pelik aa. Korg yg tawu nnti gtaw jwpn aa kat aku. Sape yg created pekataan due kali lime tuhh. Tp bro, bkn bnde tuh yg kite nak bincang kat sini. Gua nak cter pasal mmber gua bro! Patah hati bro! Kecewa dye bro! Botak kepale dye skang bro! Gua kesian bro! Mari kite cekidaut.......!




Ceritanye bermula time aku link kan satu lagu yg amat best di fb! Dadali-disaat aku menyintaimu. Sape tawu agkt tgn?? Gile meleleh wehh lagu nih. Lirik dye, fuhh fuhh. Best! Tengs adek ekmal zamri. Kalo tak saye juge still searching penyanyi n tajuk lagu nihh. Tnpe disedari, membe gua spt di atas nih komen, ok korg bleh bace conversation di atas! Maaf encik. Saye jadikan anda role model utk entri kali nehh. Harap anda senyum hendaknye.. :)


Sudah bace? Jelas skali mamat di atas patah hati bkn? Gare2 seorg gadis tdk diketahui nama. Kasihan. Penah dgr tak kata2 org, hati lelaki susah terluka, kalau dah terluka, luka itu mmg dalam smpi meninggalkan parut wa ckp lu. Mgkin sama spt kes mamat di atas. Keciwa gare2 cinta. Ok, gua nak ckp, kalo korg kecewa, gadis2 especially, 1st thing jgn sesekali korg pikir nak buat bnde2 yg tak masuk dek akal. Atau tak tercapai akalmu bak kate elyana. Kuatkan semangat, yeahh. Aku tawu mst ade yg ckp, nasihat senang aa. Ok skg aku nk ckp, kalo takde sape2 yg penah terluka dlm cinta uh, tu bkn cinta aa kan, aku pon penah bro!


Siyesly lebih2 ag festime. Sakit bkn kepalang wehh. Nak2 nye aku pompuan, di ayam2kan oleh sang lelaki. Ciss! Bnde kedua yg korg kene pikir, mereka bkn utk korg. Jadikan semua yg dah berlaku uh pengajaran. Kdg2, Tuhan mmg sengaja bg kite bertemu dgn org yg salah sblum org yg betul2 ditakdirkan utk kita! Kalo laa pihak yg mntak break uh mntak care baek, why dont korg berkawan? Lagi elok dr berdendam smpi korg sdri mkn hati kann? Sape rugi? Ayokk... Tataw.. Lantak..


Paling penting, jgn putus doa, mintak kat Tuhan kuatkan smgt korg. Penting tuhh. Nie kate2 tuk dri sdri gak aa. Jgn cari Tuhan time susah jee. Yes! Utk diri sdri jugak.. :) Dan yakinlah bahawe, the right one atau kate laennya jodoh dari Tuhan akan dtg jugak in the right time. InsyaAllah... Yakin! Itu paling penting derr. Tuhan mmg sgaje uji kite, bagi kite ghase pahit dulu before manis. Manis byk2 pon nnti kencing manes bro! Tak baek nnti kene diabetes. -__-


Sekian sahaja entri poyo utk kali nihh. Utk kwn gua tuhh, kuatkan smgt bro! Ade jodoh tak kemane. Lu boleh punye, lu sweet ape, kalah angah raja lawak bro. Igt bro! Tuhan dah tetapkan jodoh lu bro. Sejak azali ag, ok bro. SEMANGAT !! Tata readers, :)



p/s : klik saje name ekmal zamri utk dgr lagu itu ;)



Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

mnekmal said…
haha , no problemo lah sys :)

lagu yang sangad mendalam maksudnya kan kan ? wakakaka
Nurfatin Liyana said…
tehhehee. yeahh. dah lapanpulohempat kali layan nihh =((
mnekmal said…
haha , banyak noo ,
Nurfatin Liyana said…
nme pon melayan. sedih nau!

Popular Posts