shopping on9 mmg giler derr !

Hye n assalamualaikum :)


Bertemu lagi kite pade hari ini setelah entri merepek smlm yg takdak sapa baca. Pdn muke, sape suh buat entri pelik2, ehehe. Ok, hari ini aku nk ckp pasai shopping on9 yg kini makin menjadi2 di kalangan rakyat jelata semua termasuk laa aku. Ouhh td jaket yg aku order dah smpi, eksaited kemaen yaww. Festime katekan. Dah jgn gelak, tawu aa aku ketinggalan, huh! Tak mcm korg yg up-to-date. Wuwuwuwu sadis aa ngan diri sndri -__-


N aku pon bkn nak promosikan blogshop mereka. Eh kejam nye pangai. Ok ok japg aku kasi aa link2 tuh. Byk wehh. Tp mst ade kot yg korg dah tawu. Actually, aku print screen jek bnde2 yg aku salu usha. Ouhh siyes wehh, kalo angpa belikan dekat2 awek, kompem depa tak majuk dah aihh. Syg abes2. Bak kate org, syg ketat! Tak suke ayat tuh. Huh. Kosa kata skang makin dirosakkan. Haihh. Ckp byk pon tak gune der. Mehh aa kite cuci mate same2. :)


Kahkahkah! Ter-print screen window lak. Ampunnnn :)

Yg nie under kategori PLUS SIZE. Geram kan geram kan? >.<

Print screen window lagi. Tehehehe. OMG! Byk kan album dye, fening fening -__-


Yg nie pon aku geram gakk! Dah order 1 dah order 1 ! =))

Aku kasik lagi. Hehehe. Comel comel aa. =,='

Dan lagi. Maklum aa, dok umah je kann, usha la semuaa. Dan geram pon semakin menebal.

Lawa2 kan? Geram nyahh. Tp tu laa, nak order semua duet bkn ade sgt! Nafsu skang pon mengade2 lak, time duet ade taknak usha. Skang dah menyesal. Ghase mcm nak masuk dlm tubuh org len. Huh! Andai saja dpt diundur masa, wuwuwuwuw. Sadis nyee. Kdg2 en, aku jd org paling byk komen gambar2 tye size ape laa, muat ke tak aa, bile bleh dpt aa. Mmg byk kau komen bajet nak beli sumer jek. Kahkahkahkah ! So, kpd anda2 yg mmg selalu bebeno shopping on9 nih, haa tggu apa ag. Serbu sini..



So, kpd pencinta shopping, tggu apa lagi, p aa serbuu ! Zasssz ! Yg best nye, ade yg dah ready stock ! I loiikeee ! Ouhh btw tuh sumer link FB taww, bkn blog. Usha kat FB lagi puas hati n suke2 drop comments, ngeh3. Enjoy your day readers. Tata :)


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

azliah mohamed said…
x leh ar window shopping secara o9...nti abes duit..


marila baca belog saya
Nurfatin Liyana said…
kan kan kan? nie sumer salah mereka! sudah follow awk yg, :')
My MiRa said…
baru nak berjinak2 dgn online shopping mira ni..hehe
Nurfatin Liyana said…
hehehee. same laa. kite pon baru nak bejinak2, ehee. tp kdg2 kite geram ade owner yg sombong mcm tanak lyn soklan kite, sedih ! T___T
KNS said…
wuuu..memang meleleh air mata tgk baju bajan tu..
tp kalo on9 ne..takot saiz nye ade yg gedabak besarrrr..T_T
zazaw said…
tahu tak per derr
shopping on9 bapak best
Nurfatin Liyana said…
fxysche nas : kann? alangkah indahnya kalo duet turun dari langit, haa senang leh pilih2, :)


zazaw ; hehee. kann? geram gua. ehee :')
pilotHans said…
gals ngan shopping xleh dipisahkan..xbleh ke tak shopping setahun? cube try :p

p/s mmg cantek2 dress2 tue..huhu..
Nurfatin Liyana said…
pilotHans ; ehh u nie pilot yohan kwn violet ehh?? tak shoping setahun? itu azam i next year, HAHA

Popular Posts