perkembangan bunga api di Malaysia .

Assalamualaikum! 


Hye n hye u'olls! Ok, pertama, nak ucap Selamat Tahun Baru kat korg, mgkin sudah agak lmbt tp kan ke still January, so dikire tak lmbt n basi lagi laa, hehee. Kedua, mintak maaf my dear blog sbb dah lama tak updet, asal nak updet jek terlelap, asal terlelap jek lupe nak updet. Sadis betol aa idop cenggini. Ketiga, ouhh entri kali nih takde bnde sgt nak celoteh cume nak tunjuk gambar jek. Tp bukan lah gmbr dari lensa dslr yaww, dari kamera olympus den yg bese tu jekk, tp dah puas hati dah, hehee.


Mase mlm new year uh, saye pon ade gak smbut, tp smbut kat umah aa, heheee. Solehah bkn ? So, dari umah saye yg tggi nih, leh nmpk bunge api jugak taw. Umah tgkt 12, huhu. So, time kedengaran jek bunyi bunge api, kemaen saya g kat lua tgk bunga api. Tanpe melengahkan mase, saya capai kamera utk snap pic bunga api. *gilejakunkaw* Nah, have a look guys. Ikut turutan taw, dari dye starting smpi bekembang jadik bunga api atau firework bak kata omputeh :)


Ini die bunge api baru nak stat kembang.

Kembang ag ckit. Heee.

Kembang penuh ckit. Adoy smpi abes taw saya zoom. :')

Nih dari sipi umah saya, eheee.

Haa dah nmpk ckit, comel !

Nampak lagi ckit, wewitt. Bunge api malu2 ataw saya yg tak pakar amek gmbr? -__-

Taraaaaa! Finally, i got dis ! Penat taw saya teleng2 kpale saye semate2 nak amek gmbr firework ! :)) Tepuk tgn ckit blehh?

Kesuraman mlm. Hee. Bunge api abis dahh. =)

Apa nih? Layan je laaaa ~ ~ ~

Samar2 laaa. T.T

Dah kurang samar.. :)

DUBAI ? Ouhh no. Ini the views dari umah saya jek, hee. Sape tawu ini bangunan ape? Saya kasik gule2 free kat umah saya, cpt!


Sekian sahaja entri kali nih, jage diri baek2 taw korg. Yg singgah blog picisan saya, masehh taw. Nti saya jenguk balik, insyaAllah. :))


p/s ; sumer org ckp pasal sem baru kann, uuwwaa giler rindu zaman2 itu! >.<


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

mamawana said…
Clap 3x. Kapla tak teleng ka amik gambar fireworks tu....heeee
Nurfatin Liyana said…
ehee masehh. teleng giler, takot kot kamera jatuh bwh. kalo jatuh mst mak i taknak tegur i seminggu, dah aa dye baru beli. ehehehe

Popular Posts