S A B A H - part 4

The last episode ~



Assalamualaikum anda2 :')



Siyesly aku igt kan dah abes dah entri pasal Sabah nie, ghupe nye belom. Terok ek aku? Itu menandakan mood menulis aku ikot angin. Erkk! Betol ke ayat nih? Ok lantak laa itu semua. Mari kite hayati gambar2 hari terkakhir di Sabah baa. Sobbb sobbb.. 


Pagi ahad tuhh, ayah ajak kitorg pegi pasar tamu ke pasar ramu ehh? Haa lebih kurg cmtu aa, panjang kot. Mcm tak semua jek aku singgah. Setiap hari ahad mmg ado, dari bpk aku bujang smpi laa skang anak dye nak kawen dahh still ade. Ehemm, tlg abaikan ayat anak dye nak kawen dahh tu. Jenaka belaka. -__-. So, jum layan gambar ! 



Hotel kami . Best service ever !! :')













Kalo korg berbakat, silalah reka sepam dua dialog utk si baju kuning, sibaju peach, dan situdung coklat di atas. Selamat mencuba! -___-




Yg ini jugak, sila lah reka dialog kreatif anda semua. Watak tambahan, si baju pepel -____-

Pewiittt ! Moge kekal ke akhir hayat ye ye,, amin :')  psst ayah senyum kemaen sbb pakai shades, mak yg menahan gelora panas terik matahari ;p

I nak terjun laut, i nak terjun. I nak jmpe dyesebel ! >.<

I tak tipuuu,, i terjun nihh i terjun.. Papai korg, tengs sudi singgah blog LOL

Selang satu jam kemudian. YEAHH!! I'm still alive. keringkan baju dulu. Peace korg, peace anda tertipu! LOL



Ape yg terselit ?? Ntohh lerrrr -___-




Ok, sesi2 bejalan tamat ! Balik bilik, mandi, packing barang ape yg patot, solat zohor n siapppp!! Mase utk tggalkan Kota Kinabalu ! Sobbbb :((



Sementare tggu uncle din amek ktorg g KKIA, yeyay!! Maseh uncle din , amek n balik dye anta! Dtg KL ckp yoo ? ngeee. Ouhh smntre tggu, on9 jap aa berbalas tweet2. :')


Heyy sexayy womannn ! :)

KKIA . KURUS kan? Cpt angguk laju2! Sebelum check in, ktorg smpt melahap kfc di sini gare2 lapar teramat. Ehh tp aku jamah gitu2 je aa, kang dlm kapal terbang nak melahap ag , ;p

Bye2 Sabah !! Gonna miss u >.<




Sedikit info :-

-Ayah telah menjadi photographer rasmi pada hari keempat. Amacam, ade  
 bakat tak ?
-Mase flight balik, ktorg mkn nasi tomato lak, ngee.
-Sempat tdo pas mndi, slamat brg2 dah setel.
-Terkilan takpat beli Victoria Secret stuff, sedihhh sedihh sedihhh ! Zaman bile 
 ntah dpt beli T_____________T
-Time upload, ade picca yg rosak. So, kerana malas aku malas nak upload 
 balik. Maafkan saye. T__T
-Aku mmg tersgt comot laa hari tuhh, especially g pasar tu, sbb aku sarung 
 tudung n spek jekk. Malas lak nak mekap, so redah ajeee... Harap maaf jika ia mengganggu penglihatan anda. -_____-




Pic tertinggal! Ktorg dpt nie sorg satu aww, skang dah gantung kat pintu bilik masing2. Ehh BELI aaa, takde makne dpt. ;pp



 Ok , citer SABAH dah abes. Yeayy ! Bye, jage diri :)


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

pilotHans said…
beshnye pi sabah ngan family..sy pun xpernah sampai sane lagi :(
Nurfatin Liyana said…
haaa cpt2 ajak family ye,, siyes tak rugi ! :)

Popular Posts