empty. loSt. zerO ...

Ntah knp laa mlm nie tbe2 jee bnde2 ngatif menguasai pikiran aku. Wahh ! Sempat ag aku na tulis blog kann ? Pdhal esok ade paper kot , da la ngah final exam nihh . Takpe laa , da kate my diary , so i can update it whenever that i want . Hummm , mlm nie..nape ehh ? Td g p.mlm ngn dye , ta yahh tawu sape , ntah np ake ase cam tade mood gilerr ! Hishhh ! Da knp aku nie ? Mgkin sbb skg nga exam kot. Tp bile da balik umah , da jmpe malaun2 nih sume , kemaen mengilai ag aku ketawa mgalahkan pontianak yg usha anak bujang org kat ats pokok. Kat pasar mlm td , ta silap aku , aku hanye beli air yg singgit tu jekk , air punch. Hah ! Da kate pasa mlm kann , msti laa byk bnde yg bleh d beli. Nak2 nye aku nie gile mkn ! Take note ehh.. hee . Tp ntah laa, tonite i'm lost ! empty. Bile ngn dye td pon , ta semesra hari2 yg laen. Cehh , kemaen . hee.

Oke, sbnrnye, aku tataw np tbe2 jee aku terpikir yg aku neh cam d gune2 kan laaa. Humm. Nie semue kate2 naluri jee, tp ntah laaa. Actly, pasal dye, aku tamao pikir sgt nti leh sasau. Hehehe.. But, i don't know either he feel the same like i feel now or not. Eeei da knp laa ngn aku mlm nihh ? WAKE UP FATIN ! SOK PAPER IB !! Juz kalo laa dye ade bace my bloggie neh, waahh sweet gtu my bloggie taww , juz want to make him knoe that i need him ! N tlg laa sabo lyn segala mcm ragam saye nie ehh , t saye blnje aym goreng Uncle Bob, suke kan.. Hehe. Mgkin , dye ta seromantik lelaki2 kasanova kat lua sane tuhh, tp dye mmg da bomoh aku. =))

Oke, da lega ckit bile da jmpe mr.bloggie2 bumbum nihh. Heeee. My wish :
  • Ya Allah Ya Tuhanku , KAu permudahkan lahh semuanya Ya Allah.
  • Tuhan, bimbinglahh aku. Semoga aku tak lpe pdMu d saat aku senang dan susah..
  • Ampuni segala dosa2ku dan Kau tabahkanlah hatiku dlm menempuh segala ujian yg Kau berikan..

Oke oke , time 4 stdy. Dear my lovely mind , plez away that negative thing. Don't u dare come again. <3 <3 <3 ____________________


p/s ; perasan tak mlm nih ayt aku JIWANG ? thats me la wehh . tehehee..

Comments

Nurfatin Liyana said…
go go chayok myself!! yeahh !
shimazulkifli said…
aiyoyo..gud luck study meh..
semakin jiwang ye anda :)
Nurfatin Liyana said…
aah laa . maken jiwang . aura dr awk syg ,, =)

Popular Posts