salah sgke ..

Lately neh, status aku kt fb salu wat owg salah sgke lahh. Humm, mst tertye2 kann status yg cmne? Alaa, bukak jek fb aku, korg tawu lahh. Mmg tak di nafikan lahh status aku tuh mcm org kecewa, sedih, mcm2 laa. Tp kenyataannye, aku OK aje lahh. Igt ag tak citer aku b4 nehh? Yg aku dahh berhenti berharap tuhh?? Tu takde kne mgena taww ngn status2 aku kt fb tuhh. Aku ttp aku. Try mnjadi sekuat yg boleh. Kdg2, bosan gak bile a lot of people always asking me the same question. "Ko sedih ke?", "ko OK ke?". Jwpn aku ttp same, aku oke lahh. Nie tkde kne mgene ngn dye kee, ape kee ,, taww ! Dahh la tkde citer yg mnarek dahh . Yg pnting , I'M OK !! Salu jugak smbunyikan kedukaan dlm senyuman. Cehhhhh, teheheh. But, that is a real. Salu cm uh . Oke laaa, tkde citer dahh. Lastly, aku OK wehh. caye lahh .
HAHA . ;D

Comments

Popular Posts