tolong bagi aku SMGT !

Assalamualaikum..
Aku amat2 memerlukan kate2 smgt n nasehat skg neh. Sgt perlu. Mcm korg hentak2 kaki bln pose kecik2 dulu mintak buke, cmtulah aku perlukan kate2 smgt itu skg. Ouhh ape dah jadi ngn aku? Mane hilangnye smgt aku tuh? Ntah. Down giler lahh. Smpi demam gare2 memikirkan mslh itu. Nie baru pikirkan, dah jd nti ape citer la pulak kan? Sgguh! Aku nie hanye manusie biase, yg terkdg terase lemah dgn ujian Tuhan. Air mate je yg redakan aku. Walaupon org penah ckp, mslh takkan selesai dgn menanges, tp kdg2 air mate tu lahh wat kite jd tenang. Kalau aku tadah air mate aku nih, dah boleh wat bekalan air mandi kalo takde air. Takyah la kot aku citer mslh tuh kat cni, private sgt. Aku hrp sgt bile hari itu tibe nnti, aku jd kuat! Tangisan pasti ade, tp biarlah tangisan gembira. Err,, takkan jd tangisan gembira, sedih ade lahh. Mst time uh mcm2 pasaan dtg kann, n yg pasti, menggunung2 rindu. Kau kat sane wat hal kau, aku kat cni teroskan hidup aku. Kau mst takkan rase yg same dgn aku! Aku tawu tuh. Oke, aku da sebak sgt.



Nie yg akn jd kt aku nti. Mcm dlm pic nih laa. Dak kecik, kau wakil aku ye. Semoge die phm. Kan?

Comments

shimazulkifli said…
sbr oke syg..tabah kan hati..
stollymolly said…
npe ni yunk??
sbr oke...
Nurfatin Liyana said…
shima ; nti i story.

linda; oke. try saba. ;(

Popular Posts