i am so much in LOVE with u.

Hye n assalamualaikum ! Entry kali nihh nak gedik2 gak, tak pduli, tak pduli. Ehee. Nak muntah, muntah laaa. Ouhh before bace, better u'olls sediakan besen takot termuntah, hahaaa. Ehemm ehemm, lebiu. Haha tak pasal!

Awak, kite kann syg sgt ouhh kat awak! Awak kann, salu jee lyn kite ouhh. Dulu time kat bangi kann, kalo kite rindu, mst awk dtg jmpe kite. Kite suke! Ehee.

Awak, tengs taw sbb awk syg kite. Kite kan, lagi laaa syg awak! Siyess. Sbb awk je kann yg nak syg kite, yg lain kann, buli2 kite ahh awk! >.<

Awak, awak skang dah jauh kann ngan kite, tp kan awak, kite nak awk tawu yg kite kann salu dekat ngan awak! Wuuuu. Saye skang gile2 rindu kat awak. Skg da takleh salu jmpe mcm kat bangi dahh. Sedihh ! =((

Awak! Skg nihh kan, kalo kite lapar, dah takleh ajak awak mkn, atau awak pon da takleh belikan nasi tomato ag daaa, awak jauhhhhhhh. Tkpe laa, kwn saye kate, jauh sementara je, dekat selamenyee. Hope we r like dat ehh yg, =))

Awak awak, kat sane kerja rajin2 okehh. Nti kan awak nak smbg setady balik, awak kat sane jgn nak nakal2 yee, saye terbang nnti tros ke sane kalo dpt tawu awk notti2 kat sane. Sile takot!

Ouhh awak2, awak perasan tak tarikh2 penting kite kann, byk kebetulan, pasan tak pasan tak? Heee.

Okeh laa awak. Da byk nihh kite puji awak, kalo awak bace, awak pon turut termuntah kan kan kan? Lantak laa, kite tulis gak! Hikhikhikhik. Awk kene tawu ehh, yg kite kann, syg awk sgt2 taww. N u know the truth that i don't want to lose u baby. Muahhmuahh!!


Senyum awak, senyummm. Hiks! mmmmuahh! <3

p/s ; i dont care wat people want to say about us. Ouhh ouhh plus, ini entry ikhlas dari hati. Ehehee. P E A C E ! =)) psstt, name die tetap akan dirahsiekan! wahaha. >.<


Comments

adeq said…
N u know the truth that i DO want to lose u baby.

translate :-
u tahu kebenaran yang i mahu kehilangan u baby.

biar btul ni... sila buat editing.. haha...
Aten.Aten.Aten said…
itu lahhh, TERRR salah eje. tq for inform me bebehh. appreciate it! mmuahhmuahh! =))
shimazulkifli said…
eehehe..nasib ada yg terperasan aten, hehehe
Aten.Aten.Aten said…
haah yg, mate kak yana TAJAMMM! hikhik!
cik aiEn said…
leh like byk2 x huhuhuhuhuh...wah aten pndai dh..huhuhu
Aten.Aten.Aten said…
slame nih aku tak pandai ke inn ?? ahahaha. syg in! =)
violetless said…
ehemmmmmmmmmm!!!hahahah..nak tau ak nama dia apa?
Aten.Aten.Aten said…
sape ehh awak ? sape sape? >.<

Popular Posts