rindu laa kat dak fana n shirah =(

Hye n assalamualaikum!


Entri kali nih utk org yg tgh rindu saja. Tak kesah la rindu kat sape pon, termasuk laa rindu kat aku mungkin? Wakakaa. Ade tak? Ok sorg tgh agkt tgn, due, lapan belas, yes ! Limapuloh org rindu saye, muahhmuahh. Wat the? -___- Sorry. Ehh dak fana ngn shirah ade cni tak? Nie utk u'olls noks. Auwww. Manje kan saye? :)


Ehh dak shirah n fana, time korg ade giler best en suh korg g kedai, beli megi, beli roti. Skg korg dah takde i sorg2, takde teman nak suruh2. Wuwuwuwuwu T____T. 


Time korg ade, giler best en leh marah korg sesuka hati. Best best! Skang dah takde aku da tataw nak lepaskan geram kat sape. Kdg2 uh aku jerit sorg2. Naseb bek jiran aku keje. Kalo tak kompem dorg pelik plus berpikir mak aku ade simpan anak giler. *__*


Eh eh, skang saya on9 sorg2 je kat umah, u'olls dah takde. Wheu. Yg best nye leh gune lappy gue bile2 mase, dah kate lappy gua bro! Tp kalo u'ollss ade aku dgn baek hatinye kasik korg on9 gak even aku jugak nak on9. Aku gagahkan iman aku. Clap clap! Teheheh. *aku baek kan? *


Dak fana n shirah, skg aku mkn sorg2 je aa. Takde sape nak teman. Mkn gua pon dah terabai skg. Takpe laa, demi DIET ku enn enn , wakakakaa.


Paling gua sedih, sape nak teman gua kehulu kehilir skg? Nak g jln tar aa, mid aa, mane2 aa, sape nak teman wehh? Korg dah tkde aku pon tersadai aa kat umah nih. Ape ke malang naseb aku, thats y aku mau kerjaaaaaaaa T____T


Dan yg paling sadis, aku da takde org nak borak2 wehh. Apetah ag siang, terkunci je mulut aku nihh. Mlm bru on, parents dah balik kejeeee. Perlu kah dunia melayan aku begini? Motifnya, tolong aa kasik aku keje. sob sob T___T


Come back here pelisssss...sob.sob



Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

hana poppy said…
babe! nk ngis aku bace, btw, thnks sbb sudi bt entri niy untuk kiteorg.terharu! uhuk uhuk :(

*imy
Nurfatin Liyana said…
ehehehe. da tataw nak naip ape, ttbe teringat korg. :)

Popular Posts