perihal solat ~

assalamualaikum 





" kalau kau tak solat, jgn laaa kau nak mengata org yg solat plak. jgn nak tmbh dosa kau "




"kalau kau jahil pasal agama, jangan lah BANGGA plak"




"kalau kau betul ISLAM, kau mesti paham SOLAT itu kewajipan aku dgn Tuhan. Tuhan kita semua, bukan Tuhan aku je"




"kalau kau ada otak, kau pikir lah"



~mood : redha je dgn apa org ckp. aku masih ade Allah. TQ Allah for make me calm and always by my side~



Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

cik aiEn said…
sape kate tu?? marah sgt ni....cili je mulut die...xckup ko bg cili boh skli..sumbat dlm mulut die...

Popular Posts