Hasrat Hari KHAMIS

Assalamualaikum !



Hye n hye manusia termanis ! Yes YOU ! Today is Thursday yall! Friday nite. Ok ok. Ini tdk ada kene mgene bagi mereka yg dah kawin punye hasrat terpendam hari khamis tu, takde kne mgene ok. I'm still single but not available laa tapi. Kahkah. Menunggu saat cincin disarung but plis dont ask me when coz i sdri tataw. Ini hanya angan minah jenin je hoii !

 


Ok ok. Skang mari kite fokus dgn hasrat hari khamis, well....as u guys know..(kalo tawu laa) i nie kann, rabun org nye. Hahahaha. Hanya berselindung di sebalik contact lens jek. N always use contact lens drpd sepek mate. But today, to lahh org ckp kalo dtg niat tu bebile je kan, rase nak pakai sepek mate hoi ! Pelik hoi ! Tak bleh blah dah semua usha aku pelik. Weird? Yaa a lil bit laa bg aku. Sbb jarang hoi aku pakai sepek hoi ! Melenkan keadaan terdesak like stok contact lens da abih. Saat itu terasa amat ciss! N pilihan terkahir adalah pakai sepek. Lebih baik rasenye pakai sepek drpd aku jalan meraba n masuk longkang atau tersalah lambai org -_-



Ok isu rabun masih belom berakhir. Kdg2 aku tertanye, dari mana aku dpt pyakit rabun nie sbb family aku takde yg ber-spek mcm aku. Kecuali mak aku itu pon rabun dekat n hanye akan pakai bile dye bace sokkaba, nak mgaji n on9. On9 ? Yesss! Hahahaa. Ibu zaman skang..welll. Tu pon dye dpt pyakit nih time dah tua nie laaa. Opsss sory umi, bkn tua but errr nak petang ! Bpk aku mmg tak penah buat sepek kecuali laa sepek mata yg menampakkan hensem bergaya tuh, atau nama saintifik kaca mata hitam. Tp bpk aku rabun warna.! Sory ayah terbocor rahsia. Ahhhh thats y sometimes i hate blogging bile sifat jujur menguasai segala!



Jadi, ini adalah muke malu2 kucing saya. Harap jgn ketawa. Kalo ketawa korg tros krem tak leh tutup mulut ! Haa brani gelak?



Terima lahhhh !!! Hehehhee tak leh tunjuk pic real nnti korg gelak, bile dah gelak krem pulak. Then nnti aku yg kene tarik sumpahan tu. huh !








Di sebabkan tak smpi hati takot korang merajuk, ok fine... nah laa. amek. the real picca. kasi effect hitam putih. hahahaha.hehheheehe. Giler gelak sorg2 -___- !


Yaaaa i knowwwww. TEMBAM kan............ (-__-)



Dah alang2 gtawu opis td kan,, haa nie lahh my messy desk ! erkkkkkkk serabut en en en?? mcm kerja nya! urghh !

Ini namanya suntikan semangat. Nmpk tak ? Ini kalendar. Ape kene mgene? Sbb ini kalendar tabung haji. So, ade pic2 org pegi haji n umrah. Ahhaaa ! Suntik semangat utk kumpul duit, pegi sane lagi. InsyaAllah ! Rndu ouhhhh sobbbs =(




Jadi, apa pula niat anda2 hari ini? Terlaksana atau tdk ? Ketemu lagi ya'll, assalam !




Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

adeli zar said…
engkau yg sebenar benar dah tua. baru umur berapa dah mula rabun :D
Nurfatin Liyana said…
wohaaa. ok terima kasih atas pujian ikhlas anda woii ! -__-

Popular Posts