kosong.

Assalamualaikum.



Patotnya, 10 malam terakhir ramadhan nie aku manfaatkan elok2. Mengaji ke sementara nak tggu smyg sunat. Bukan sibok taip entri cenggini. Takpe la. Nak jugak taip. Hati dan minda mmg selalu terkenang kat blog, cume jari tidak pula rasa nak menaip. Mungkin letih asik taip itu ini kat opis. Nak on9 fb n twitter pon rasa malas sgt dah. 



Suddenly, i dont know why, deep in my heart, i feel empty. LOST. Rase mcm diri ini byk sgt kurang. Rasa mcm diri ini tak bersungguh2 bila minta ampun dekat Tuhan. Rasa mcm diri ini hina. Terlalu hina. Sungguh! Aku mendambakan kasih syg dari satu2 nya cinta dunia dan akhiratku, cuma aku tak tahu apa yg tak kena. Air mata selalu mengalir tiba2. Rasa mcm kosong. Rasa mcm amalanku masih sedikit. Rasa macam imanku masih senipis kulit bawang.



Ya Allah Ya Tuhanku, aku bermohon dgn sesungguh2, dekatkan lah diriMU dgnku ya Allah!. Jgn Kau duga aku dgn sesuatu yg aku tak sanggup pikul. Permudahkanlah segala urusanku. Berikanlah aku rezeki yg luas serta berkat serta penawar dari segala penyakit. Dan janganlah jadikan aku lupa akanMU walau sesaat pon Ya Allah, Amin ya rabbal alamin.



Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

aiENn cHAm said…
ameen ya rabbal alamin..
BuLat i2 CirCLE said…
10 mlm t'akhir neh kite makin lalai kn . Huhu10 mlm t'akhir neh kite makin lalai kn . Huhu
Nurfatin Liyana said…
bulat i2 circle : tu laaa. kdg2 ade gak rase cmtu. mudah2 an iman kite kuat! amin. :)
anamizu said…
sama2 kita bykkan berdoa..
insyaallah DIA sentiasa dekat dgn kita kan?? :)












luv:
cik ana ^__^

Popular Posts