ini entri rindu rinduan . dijamin tdk geli !

Assalamualaikum!



*mmg takleh nafi ag skang rase nak carut sbb bnde gua dah taip separuh ttbe kene restart firefox! Wat the helllllll*



Ok people! Lupekan mukadimah berbaur marah itu td. Tahniah pada diri sdri sbb rajin updet hari ini. Bkn ape, aku rase kan penggunaan warna kat blog aku sgt menarik bg aku so kalo dibiarkan senyap, sunyi, diam seribu bahasa sgt laa tdk cool! Bleh buat alasan cmni kan,,, HAHA. Then bleh laa aku balas kunjungan korg balik, terjah2 korg balik. THANKS sbb sudi dan tanpa rasa segan silunye terjah blog terselit di dlm dunia blog ini yawwww. 



Berbalik pada tajuk asal, senanye pasaan aku mmg da takleh bendung. Kata org mcm da kritikal aa, ditelan mati mak, diluah mati bapak. Psst betol ke peribahasa nih? Aku tak phm np peribahasa nih kaitkan mati, benci aaa. Pasaan aku skang makin menjadi2, bile terkenang atau mengenang, perhhh mmg parah. Tawu ape? Rasa RINDU. ehehehe. Jgn aa ckp qku ngade, nnti japp nnti. Bace dulu ape kebende yg aku RINDU sgt tuhhh.... -___-



aku RINDU student life aku dulu!
Pagi je pas smyg subuh kdg2 terlelap aa dlm 10 mnt gtu then mndi, siap nak g klas! Kalo rase nak alas perot, aku mkn sekeping roti dilipat dua. Yaa dibiar kosong. Tp pernah satu hari tuh aku rajin, and klas pon kul 11 gitu, aku dgn sikap wanitanya telah mmbuat roti dan telor goreng hancur. Tp aku mkn sorg sbb kwn2 aku tanak so mmg dlm 3 4 keping jugak aku bedal roti gardenia tuhh. G klas, jmpe kwn je pokpekpokpek mcm tak pernah jmpe padahal satu umah sewa kot. HAHA. Bese laa wanita, gossiping tuh mcm dah jd habit. Then bile lect bagi essaiment awal bln, suh hanta awal bln depannya, hujung bln baru aa terhegeh2 nak buat dgn gigihnya. Yg penting, aku tak pernah tak buat essaiment! Paling merungut time stadi dulu adalah bila adanya kelas petang! Lebih2 ag kalo klas abes kul 12 then klas ptg stat kul 3. Citt! Dah sedap2 tdo kene bgn semula utk ke kelas. Tp aku manusia bese,,, bile syaitonnnn hasut, aku skip jugak. Kih3. Tp idok lee salu. Gile kaw! Ikot aa jam kredit tu haaa. 



aku RINDU kwn2 kolej aku
yaaa ini amat mendukacitakan kami semua sbb ktorg dok jauh2, aku KL, yg len johor, nismilan pon ade. Cemane aa nak jmpe dorg salu kan..Sobb! Kalo dpt jmpe mmg spend dua tiga hari laa ngan dorg. Salunye dorg akn trun bangi kalo ade hal2 berkaitan kolej yg tak setel ag ke, haa mst kami akan ketemu mengubat rndu di dada masing2! Skang nie da jarang,, :( Maybe dorg trun bln 4 kot sbb mek nak anta report, mek dok klate heheee. Nti nak jmpe mek jugak, pelok mek kuat2, syg mek. Hehee. Pastu bepisah balik. Hummm. Nak wat cmne, adat dunia setiap pertemuan pasti ada perpisahan, aku redha! T______T. Paling rndu nak karoke same2, mkn same2, memekak same2, dan lain2 lagi yg bersama2 laa. Kalo mlm, mesti ina tye "nak mkn mane" kalo poket tgh penuh mmg MCD laa, hee. skang da jarang. Kt umah sewa dulu aku satu bilik ngan atie ngan nawa,, sebelom tdo mst gelak2 dulu, manje2 dulu. Heeeee aku mmg suke manje2 tak caye tanye nawa! Tp itu semua kenangan skang nieeee :((


aku RINDU bangi
Yaaa aku amat2 rndu bangi sbb byk nau kenangan kat cni. Study cni, umah sewa pon cni. Stat kenal syg kite pon kat cni, heheee. Rndu yg! Yg jauhh, hummm. Ok dah! Aku dok bangi stat 2007 smpi 2010. Mmg satu kenangan yg takleh lupe. Nak citer kat anak cucu aku nnti. Eheee. Aku ade gak berangan nak beli umah kat bangi heheee. Sbb aku suke kawasan dye, kawasan melayu, n situ byk kemudahan. Aku suka! Nti laa tye suami akan dtg cemane. Teheheee. Bile g bangi mst aku sebak lantas kenangan lalu menjelma di minda. Sedih woiii. BANGI, tggu aku ehh nnti aku jadi warga situ heeee ngade!



Ini aku selitkan aa gambar2 yg berkaitan ngan topik rindu nihh,, sobbb! :(


Semester 1 , innocent bkn? Org blakang bleh abaikan. -___-  mst korg ternganga enn cari mane aku, selamat mencuba !



Gambar kelas Sem 1. Hehe. Kurusnye aiiiiiiiiii >.<







Dua2 pic yg baju warne merah nie adalah kenangan aku mnjadi fasilitator utk kolej aku. Akak fasi laa. HAHA. Best ever ! Miss u'olls ! 






Tibalah masa untuk gambar2 tacing lak. Omaigad. Insan2 yg kurindui. Kan dah kate, ini entri berbaur rindu rinduan , T____T


Entrepreneurship day ! my group ! :') muahhmuahh !

Halaman umah sewa,, ouhhh rindu !  >.<

Roomate dari sem 1 sampai tamat belaja :') NAWA :)

Roomate dari p.i.p smpi tamat belaja ! ATIE :))


Ini mase g karok kat alamanda ! rindu laa.


Nti kalo aku rajin aku updet ag gambo2 ye, heeee. Cume yes, i miss them all damn much! Now i'm skyping wiff baby ucuk macam nawa kite, heeee nak smbung aa papai ! :') 


pssstt CIK EPAL yg hot lagi gojes terjah blog kite n kumen laa, hee. Before nih pon dye penah kumen kat entri nihh.

Tak lupe jugak nurul badiah lai! Kumen kat cni masehhh syg2 ! :)


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

shimazulkifli said…
mesti dah lupakn kita kan :((
nangis ...
atennnnn!!aku rindu ko gk,rndu sgt.nnti kte jmpe tau.aku syg ko..uMuuAHH!!
Nurfatin Liyana said…
shima ; nama anda tiada disini tdk bermakna saya lupe anda!!! :(


meck ; emmuahh!
muaahhhh...aku rindu korang sume.

Popular Posts