kisah roti john!

Hye, salam! Korg penah mkn roti john? Gile sadis soklan aku, kompem2 laa penah kan. Aku tataw np lately nih aku gian sgt mkn roti john yg dijual kat area umah aku nih. Sodap gilo! Tiap2 ptg kan kalo balik keje, aku beli bnde tu jek ouhh. Patot lah bdn aku pon tak kurang mcm roti je dye punye tebal. Haihh. Bile berhadapan je dgn roti john uh, aku lupe tros ngn amalan diet aku. Diet ke? Wakaka. Jgn cube nak pertikaikan ehh. Aku tarik rmbut korg selai2 kang.

Nie smue bpk aku lahh nie. Dye yg stat beli dulu. Kan aku dah ketagih skg. Padahal dulu aku pndg sbelah mate jek ngn roti john nihh. Roti taw, bkn brader yg jual uh. Seingat aku laa, kalo kat pasar malam, jarang aku cari makanan nih. Almaklum laa, bkn makanan sejiwa aku. Kat pasar mlm aku cari bnde2 yg leh menggoncang selera aku jek. Stakat roti john, bru mkn ckit da muak! Tp roti john kali nihh betol2 berbeza, ape bnde yg dye tarok kat roti tuh pon aku tataw. Tp aku pelik sbb aku dah ketagih ngn roti john uh, hummm. Musykil nehh. Sape2 yg tataw cmne rupe mkanan tuh korg cari laa kt google. Tak kuase aku nk amek gmbr roti uh, kang bpk aku ckp anak dye buang tebiat plak. Tp tpu lahh tataw kan, lgsung tak malaysia ah tuh, huh.

p/s; roti john dikerat 9, aku mkn 4 5 kerat jekk. wakaka.

Comments

lady_eizeira said…
kate diet..huhuhuh kahkah 2la tmakan sumpah aku!hahahaha :P

Popular Posts