dup dap dup dap dah kenape?

Assalamualaikum. :) 


Kum ape kombet, bet ape betmen, men ape  mentol, tol ape tolak, lak ape laksa, sa ape satu, tu ape tunang, nang ape nangka. Watt? Omaigat! Igt tak igt tak? Mase zaman2 aku hingusan dulu kemaen gigih aku hafal dialog nie weh. Siap bersaing ngn kwn kelas. Tp yg last2 mmg aku tak ingt. Dari dulu. Yg tawu uh nnti tolong aa sambungkan. Tak aa ghase mcm aku loser bangat! 


Di kala mlm bulan mengambang begini, angin plak sepoi2 bahasa. Fuhh sejuk ai tell yu. Mcm kwsn pergunungan kot. Alaa2 everest mungkin sejuknya. Maklum laa musim hujan kate ko. And kalo dah mlm opkos aa sunyik. Len aa kalo aku dah kawen, mgkin tak bape sunyik begini. Kawen best ok! Tehehe. Tp kan ntah nape mlm2 cmni aa ttbe aku jadi dup dap dup dap je aa. Asal aa? Ade bnde buruk nak jadi ke? Mate lak asek bergenang je nih? Ape ke hei nye? Takkan aa ade org nak masuk minang lak. Impossible tuhh.


Ya Allah Ya Tuhanku, aku bermohon sgt mudah2 an tiada apa2 perkara buruk yg terjadi. Aku mohon supaya aku tdk berfikir yg bukan2 Ya Allah. Aku takot sgt nie aa. Cis! Nie sumer gare2 setan. Saje nak bikin gua cuak tak tentu pasal. Korg penah tak aa ttbe ghase berdebo debo mcm jantung korg nak meletup? Penah ak? Aa cmtu aa wehh aku ghase skang. Tp aku tak berdebo sgt, dup dap dup dap je lebih. Apesal aa? Wei korg jgn nak pikir yg buruk2 wei, aku seriau berbaur sedih nihh.  T____T


Perhh. Da makin menjadi2 nih. Bercampur2 ngan ghase lapa. Haa aku mggu nih tak sentuh nasi. Mggu dpn sentuh balik. Ehh tp mlm td aku sentuh ckit aa. Cket jek sbb muke aku dah pucat giler so mak aku risau lalu order nasi paprik! Ttbe lak teringin nak mkn paprik skanggg, haihhh!!! Ok lahh, korg tlg doakan takde pape yg buruk terjadi kat diri aku eh, n org sekeliling aku gak, especially org tersyg. Bkn ke mendoakan org itu baek? Nnti malaikat akan doakan utk u'olls taw. Aku doakan korg semua sentiase dlm keadaan baek2 serta murah rezeki hendaknya. Amin.. Ok semua, nak tgk tv jup. Bye2. =)


Pic from Google :)



Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

Mish Alyn said…
aminnn babe . ehh u diet kew ?? nasi paprik fevret i taw ... haha . bawu jee pas mam td . jgn jeles oke ! hihi
Nurfatin Liyana said…
mggu nie jekkkk! pehh pehh. bikin gua panasssssss! -,-

takpe aa kasi u can. :)
Aqilah Nur said…
u diet? good job. :D
Nurfatin Liyana said…
alaa asal? muke i mcm org yg tak lyk diet ke? :((

diet seksa but dis week je diet beria2, ehehee. ade sebabnyaaaaa :))

Popular Posts