tahniah nismilan!!

Assalamualaikum!

 

Setelah berkurun lama tak updet akhirnyaaa updet jugak semata-mata bola! Wehuuuu. Pertama sekali nak ucap congratulations to n9 team! U guys did a good job ok. Dari festime usha korg men pon nmpk dah ligat bona dahh. Cumo rozoki bolom ado nak masuk gol. But finally, u 'own dat trophy yawwww ;)))



N tahniah jugak pada Terengganu sbb dpt naib juara. Sanggup dtg jauh2 nak tgk bola, adore ur spirit! But yaaa, menang n kalah adat permainan. Yg pntg, kita 1 Malaysia okayy. Bersatu teguh bercerai roboh! Kan kan? So teruskan beteh ganu beteh tu okay? Even aku taktawu mende alah ape beteh tu. Festime dgr, andaian aku mcm 'bertahan' je. Ntah laa betol ke tak kan hikhik.




N n n n salute to HAI-O !! Bkn sbb die dpt pemain tervaekkk tp sbb dia asalnye org ganu. But demi pasukan, haruslah pertahankan pasukan kan? Siap die ckp cmni "pertama kali saya nak mintak maaf dekat penyokong Terengganu yg dtg dari jauh...walaupun saya org Terengganu, tp kene paham.,. saya tetap dlm pasukan n9..terima kasih semua" haa lebih kurg gtu lahh katenye. Ok lahh pada aku kan, kalo lah aku kt tmpt HAI-O, mgkin aku dah giler kot. Sbb yg sblh nie team aku, yg sblh nie plakk tanah kelahiran aku. Perhh perhhh. Dah tentu laaa sdare mara sume ade yg cucuk2 tak gtu? Ahh dah laa tak kuase i nak pikir itu semua lagiii. I tensen nak !


Ok lahh, tu je. Again, congratsss to nismilan! Syukur Adnan byk serang wooiii sian dia kalau kalah! Eh? Ok laaa semua tervaekkkkkkkkkkkkkk! N cuba lagi,  usah putus asa kelak kau berjaya....bak kata Hazami. Ape lah cter Hazami tu kan? Hmmm ok laaa papai till then ;))


p/s : upcoming entry : about my convocation, its about SMILE  :))


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

Nurfatin Liyana said…
tggu tggu !

ecehhhh hhehehe ;P

Popular Posts