random-talk!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.




LOL! igt aku lagi? Dah knp ayat mule2 tros LOL kan, giler gamaknye. Eh hye u'olllsssss (hye diri sdri jek mmg takdak sapa baca pon). Ya Allah rndu amat nak menaip. Rindu rindu rindu. 



So, dah tajuk pon random-talk kan, so perkara yg mahu diulas adalah... Selamat Tahun Baru...Cina! hhahaha. Yaa 2012 sudah dtg. Alhamdulillah setakat nie, 2012 byk buat saya gelak. Hope kekal laa ke hujung tahun yaa insyaAllah. Yg berlalu, biar saja berlalu. Usah dikenang, usah diungkit, kita harus bangkit! Eh?



Kedua, nak ckp nie..selera mkn aku mcm buaya skang nie. Asal mkn je lapar balik, asal lapar je mkn balik. Cmtu la gamaknye smpi mati. Kesian kan? Mak aku ade ckp, ini effect angin da byk sgt dlm badan. Watehel. Angin nie pon kot ye takyah laa nak muntahkan makanan aku tu, rugi tawu? Bwk laa aku terbang ke, ok gak. Ape gune angin kan? -__-



Ketiga, keempat dan kelima sambung len kali lah. Asal dah menaip ckit rasa legaaaa giler. Lega mcm org tak berak dua hari bile berak akn ckp LEGAAAAAA. Haaa cmtu laa. Nie pesal BERAK terkait kat cni? Jijik tawu? ---...--- Saje nak inform, kalo rasa nak bercakap sesuatu yg takde pekdah, jom kite ber-tweet! kikikik. (promote twitter? oh nooooo i dah lame pong ade twitter wkwkwkwkw). Ahaa satu lagi sebelum lupa, aku sgt sgt sgt sgt jarang nak hapdet setatus kt fesbuk tuuu. Bukak je laa tp nak updet mcm malas giler je. Kdg2 kan, fesbuk jahat! Pasal dy aku tacing, pasal dy aku terasa, pasal dy aku sentap! Sape dy? FESBUK laaa. Hmmmmm. 


Ok guguyssss, happy weekend! Assalamulaikum! ;)


Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

Popular Posts