picisan bloggers

rindu pulak nak aktif blogging mcm dulu
dulu siap ada blogwalking haha!
series laa ada lagi ke benda tu wei?


ok lantak la yang penting dapat lepas gian menaip
taip merapu meraban pon bukan ada org kisah

nak mengumpat boss pon boleh
sbb colleague aku bukan taw pon pasal kewujudan blog ni
bahaya ni kalau dorg tahu
mampus aku kene bahan
tak pon dalam diam dorg jadi mato2 bos
mana nak tahu manusia ni byk muka
yg ada satu muka pastu suci sorg je
aku.

tak caye korg try kawan ngan aku.

k next entry,, TIPS TRAVEL WITH BABY !

sbb apa aku ckp next?
sbb next week baru aku nak pergi travel / holiday ngan hud
belum jd past tense lagi so takde laa tips aku nak share
tips? halamak. tukar. TRAVEL WITH BABY je.
reti pulak kasi tips, haha !

dah, chawww .



Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

Popular Posts