borak kosong 22

Tiba2 menulis balik dah tahun 2022 ek?
Punya la byk benda terlepas nak cerita.
Dari anak sorang, dah jadi dua
Dari anak dua, covid pulakk
Ha nak tunggu aku cakap ada anak ketiga la tu
Takde ok. Masih 2 org anak, boys! Hehehe

Actually aku mcm terkejut sikit la tgk reading list,
ramai lagi masih aktif berblog eh?
Yelah blog jugak yg best kan kalau nak taip panjang2.
Kat fb, ig, kang semua baca.
Dah baca kang canang satu kampung. Ehhhh

To be honest aku tak rasa pon ada yg baca new post ni
Kalau takde pon takpe, sbb nya aku sdri yg rindu nak menaip..
Lagi2 dah jadi fully housewife, lagi la takde masa bukak laptop.
Kalau bukak karang...hmm bebudak ni pulak sebuk.
Biasa tu!

I bet semua yg aku follow and yg follow aku mesti dah kawen
En en en.
Pakej jadi mak ayah dah semua =)

Wauu lain mcm eh rasa menulis balik.
Seolah ada aura yg aku akan menulis lagi dan lagi. (yelah tuuu)
Tp why not kan? 
Boleh la citer sesikit dunia dewasa ni cmne.
Nak lain jadi lain. Gitu laaa. 

Ok last,
kalau ada yg baca, cer komen kan
Umur korg berapa masa stat buat blog? And skrg dah umur berapa?














Terimakaseh kerana sudi membaca, xoxo

Comments

Popular Posts